fbpx Skip to content

ELEV FODBEHANDLING

Hos Odense Fodplejeskole tilbyder vi lækre fodbehandlinger, som udføres af vores dygtige elever. Behandlingerne varer ca. en time og inkluderer en behagelig fodmassage.

Behandlingen begynder med, at eleven præsenterer sig selv og henviser dig til din plads. Her får du først et afslappende fodbad i tempereret vand, tilsat urtesalt, som blødgør dine fødder. Samtidig vil eleven spørge ind til dine ønsker og behov i forhold til behandlingen og give råd og vejledning til fremtidig pleje. Herefter bliver dine fødder undersøgt og behandlingen vil gå i gang. Hård hud bliver fjernet med en skalpel, og foden slibes, så huden bliver glat og blød. Dine fødder behandles for nedgroede negle, ligtorne og lignende samt med bøjlebehandling, hvis dette er nødvendigt. Dine negle klippes og slibes, så de bliver glatte og smukke, og der lægges negleolie på dine tånegle. Behandlingen afsluttes med en let fodmassage.

Der kan tilkøbes fransk pedicure og gelé lak, hvis dette ønskes (husk dog at bestille tid til dette på forhånd).

Elevfodbehandling: 290 kr.-
Klippekort (6 behandlinger): 1.450 kr.-

Fodbehandling + gelénegle: 500 kr.-
Klippekort (6 behandlinger): 2.500 kr.-

Fodbehandling + fransk gelé: 550 kr.-
Klippekort (6 behandlinger): 2.750 kr.-

Elevfodbehandling (2 personer): 580 kr.-

Fodbehandling (med pensionist tilskud): 368 kr.-

Vortebehandling pr. gang: 250 kr.-

Bøjlebehandling pr bøjle: 150 kr.-

Akut nedgroet negl: 175 kr.-

Ligtorn behandling: 175 kr.-

ELEVBEHANDLINGER

GELÉNEGLE

Hos Odense Fodplejeskole tilbyder vi neglebehandlinger med Bio Sculpture Gel ©, der gør dine tånegle smukke og stærke. Behandlingerne udføres af vores dygtige elever i afslappende omgivelser i vores lækre behandlingslokaler på Jernbanegade 6 i hjertet af Odense.

Gelé er et flydende produkt, som skal hærde under UV lys. UV lyset er på ingen måde skadeligt. Geléen vil heller ikke skade den naturlige negl – tværtimod. Med gelé bliver neglene ca. 8 gange stærkere end normalt, og behandlingen vil ikke skalle eller ændre farve.

Du kan vælge mellem et væld af smukke og moderigtige farver, som fås med matchende neglelak, der gør det let at få behandlingen til at holde endnu længere. Du kan også få lavet gelénegle med et helt naturligt look eller med fransk pedicure. Både inden og under behandlingen vil eleven vejlede dig i forhold til valg af stil og fremtidig pleje af dine nye og smukke negle.

Elevfodbehandling inkl. gele på tånegle: 500 kr.-
Klippekort (6 behandlinger): 2.500kr.

Aftagning af gele + elevfodbehandling: 390 kr.-
Klippekort (6 behandlinger): 1.925kr.

Aftagning af gele + elevfodbehandling + ny gele: 600 kr.-
Klippekort (6 behandlinger): 3.000 kr.-

Gelenegle uden elevfodbehandling: 250kr.

Gelé på tånegle (farve): 250kr.

Klippekort (6 behandlinger): 1.250kr.

Gelé på tånegle (fransk): 300kr.
Klippekort (6 behandlinger): 1.500kr.

Gele på tånegle

Gelé på tånegle (farve): 250kr.
Klippekort (6 behandlinger): 1250kr.

Gelé på tånegle (fransk): 300kr.
Klippekort (6 behandlinger): 1.500kr.

Aftagning

Aftagning af gelé før fodbehandling: 100kr
Klippekort (6 behandlinger): 500kr.

Aftagning af gele uden elevfodbehandling: 175kr.

ELEVBEHANDLINGER

VORTEBEHANDLING

Ved første behandling vaskes vorten med alkohol. Derefter fjernes det øverste lag af vorten med en skalpel og området påføres VERRUTOP med et kapillærrør. Ved fjernelse af en vorte anbefaler vi, at man får tre behandlinger over ca. 3-4 uger.

Elevfodbehandling: 290 kr.-

Vortebehandling pr. gang.: 250 kr.-

Bøjlebehandling pr bøjle: 150 kr.-

FODMASSAGE

Fodmassage incl peeling 300 kr.-

Fodbad med urtesalt
Fodmassage med massagecreme
Derefter peeling af fødder og underben med scrub
Til sidst afsluttende creme med soft feet.

Formålet med behandlingen er at fjerne døde hudceller og løsne op for muskulaturen i fødder og underben samt at blødgøre huden og give den en ny glans.

Fodmassage 15 min: 150 kr.-
Klippekort (6 behandlinger): 750 kr.-