fbpx Skip to content

BLIV PROFESSIONEL FODPLEJER

Det er aldrig for sent at tage en uddannelse

logo ODFod

Vi er en branchegodkendt Sadf skole

VELKOMMEN TIL ODENSE FODPLEJESKOLE

Odense Fodplejeskole uddanner lægeeksaminerede SADF fodplejere, som efter afsluttet eksamen er fuldt udrustet til fremtiden som professionel fodplejer og selvstændig forretningsdrivende.

Faciliteterne på Odense Fodplejeskole er i topkvalitet, både hvad angår undervisningslokaler, behandlingsrum, tekniske faciliteter og ikke mindst vores hyggelige frokoststue. Vi har et godt og stærkt sammenhold – både blandt elever og lærere – og omgangstonen er altid hyggelig og venskabelig.

Vi lægger stor vægt på at give vores elever en god og tryg base på skolen – ikke bare under uddannelsesforløbet, men også efter afsluttet eksamen, hvor vi altid står til rådighed med råd og vejledning om opbygning af kundekreds og opstart af egen klinik.

Skolen ledes af Camilla Hviid Fakkenor, der også er en del af lærerteamet og står til rådighed for spørgsmål omkring uddannelsen. Her er plads til 18 elever- 11 på daghold og 7 på aftenholdet. Uddannelsen er bygget op så den opfylder Skats krav om momsfritagelse, jf. momslovens §13.

Umiddelbart efter gennemført og bestået uddannelse kan du starte som selvstændig eksamineret fodplejer.

Til fodplejeskolen er tilknyttet samarbejde med sygeplejersker og læger.

SKOLELEDER CAMILLA HVIID FAKKENOR

Mit navn er Camilla Hviid Fakkenor. Jeg er født i 1973, opvokset i Jylland og flyttet til Fyn i 1997. Jeg bor i Odense med min kæreste og mine 2 børn.Jeg er butiksuddannet og har i mange år arbejdet som leder. Så jeg har mange års erfaring inden for ledelse, salg og service.

Efter 20 år i tøjbranchen var det tid til nye udfordringer og valget faldt på at blive lægeeksamineret fodplejer. Det har været den helt rigtige beslutning. .

Jobbet både som skoleleder og underviser er et meget givende job hvor man har mulighed for at gøre en forskel for andre mennesker. Både ved at være med til at opfylde andres ønske om en ny vej i joblivet og også den omsorg og velvære man opfylder for vores kunder.

ELEV REFERENCER

Læs referencer fra nogle af vores tidligere elever her på Odense Fodplejeskole.

Er du vores nye elev?

Lægeeksamineret SADF fodplejer
Varighed: 12-15 måneder

vi starter hold op hver måned

Skolen ledes af Camilla Hviid Fakkenor.
Tlf: 30267080 (Telefonnummer kun i tilfælde af spørgsmål ang. uddannelsen)
Email: camilla@odensefodplejeskole.dk (kun vedrørende elev henvendelser)

Uddannelsen inkluderer også:
– Vokskursus

–  Gele/Shellac neglekursus

– Markedsføringskursus mm.

ER DU VORES NYE KUNDE?

Skolen ligger centralt i Odense centrum
– 5 minutters gang fra Odense Banegård.

Nærmeste parkering: Gråbrødre parkeringshus.

Elev behandling: 285,-
Varighed: Ca. 60 minutter
Tidsbestilling tlf: 30747308

Køb af VIP-kort

Få 6 behandlinger for 5 behandlingers pris.